Ofte stillede spørgsmål

Har du et spørgsmål? Her er de mest almindelige spørgsmål, vi modtager samlet på et sted, så du hurtigt og nemt kan finde dit svar. Hvis dit spørgsmål er mere unikt, vil vi gerne høre fra dig, så tøv ikke med at kontakte vores hjælpsomme kundeservice team!

  1. Har I en butik jeg kan besøge?

    Animigo er en online butik, der er derfor ikke en fysisk butik, du kan besøge. Det betyder, at vi kan få de bedste ingredienser og lave højkvalitets produkter til konkurrencedygtige priser. At være online gør det ikke kun hurtigere og nemmere at handle, det betyder også, at vi fjerner mellemmanden, som leder til besparelser, vi kan føre videre til dig!

  2. Hvordan kontakter jeg kundeservice?

    Der er forskellige måder, du kan komme i kontakt med vores venlige kundeservice team på. Du kan enten gå til vores Kontakt Os side eller klik her for at gå til vores Kontakt Os side. Vores kundeservice kan hjælpe dig med enhver form for spørgsmål, du måtte have, hvad enten det drejer sig om et produkt, din ordre, levering m.m.

  3. Hvad er jeres sikkerhedspolitik?

    Vi er omhyggelige med at holde dine oplysninger sikre, derfor bruger vi de nyeste sikkerhedsmetoder og følger databeskyttelsesloven. Det betyder også, at vi bruger Verisign-sikkerheds krypteringsteknologi og sørge for, at vi aldrig gemmer dine kortoplysninger eller videregiver noget til en tredjepart.

  4. Er jeres hjemmeside Is your website krypteret?

    Ja, for din sikkerhed bruger Animigo det nyeste i 256-bit SSL-krypteringsteknologi for at sikre at hver eneste af dine online-transaktioner på hjemmesiden er sikkert.

  1. Hvilke betalingsmetoder accepterer i?

    Vi ønsker at gøre tingene så lette som muligt for vores kunder, derfor tilbyder vi en række betalingsmetoder. Hvis du betaler med kort accepterer vi Mastercard, Visa, Visa-Dankort og Maestro. Alternativt kan du også betale gennem, PayPal eller via faktura. Vi tilbyder betaling med faktura, hvor det er muligt at dele betalingen op over flere måneder, gennem Klarna.

  2. Hvornår trækker i pengene på mit kort?

    Vi reserverer pengene på dit kort så snart du har gennemført din bestilling. Men vi trækker først pengene fra din konto, når din vare er pakket og klar til afsendelse. Derefter sender vi pakken afsted til dig.

  3. Kan jeg bestille over telefonen?

    Ja, hvis du foretrækker at tale med nogen, når du bestiller, skal du endelig gøre det. Vores venlige kundeservice team står til rådighed og placere din ordre for dig.

  4. Hvordan vises transaktionen i mit kort / kontoudskrift?

    Din transaktion vises som “AnimigoDK” på din kort- eller kontoudskrift.

  1. Hvorfor har I brug for mit telefonnummer?

    Vi vil ikke bruge dit telefonnummer til at bombardere dig med utallige irriterende opkald eller undersøgelser! Vi skal brug for dit nummer, i tilfælde af vi har bruge det for at kontakte dig om din ordre for enten at give dig nogle informationer eller for at få nogle problemer sorteret så hurtigt og nemt som muligt.

  2. Er mine personlige detaljer sikre hos jer, eller kan jeg risikere at modtage uønsket e-post?

    Vi hader spam ligeså meget som vores kunder, derfor bruger vi ikke dine personlige oplysninger til dette. Vi bruger kun dine oplysninger med dit samtykke og sender det aldrig til en tredjepart. Hvis du gerne vil høre fra os regelmæssigt, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev og få opdateret information om, hvad der sker på hjemmesiden.

  3. Jeg er stødt på et teknisk problem på hjemmesiden. Hvad skal jeg gøre?

    Du skal blot kontakte vores kundeservice på 78 75 44 50, så vi hjælper dig over telefonen.