Fri fragt på alle ordrer over 499kr*
Kvalitetssikret
100% Tilfredsheds Garanti
Fri Fragt ved køb over 499kr*
til valgfri pakkeshop
Lave Priser
Find det billigere og få differencen tilbage
Kunde service
Vi er altid klar til at hjælpe dig. Vi har lavet en liste med de ofte stillede spørgsmål her nedenfor, så du hurtigt kan få svar på dit spørgsmål. Hvis du har andre spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Vi sidder klar til at hjælpe dig via telefon, live chat eller mail alle hverdage mellem 09:00 - 17:00.
Ofte stillede spørgsmål
Hvornår modtager jeg min ordre?
Hvis du har valgt hjemmelevering med DPD/PostNord, modtager du din ordre inden for 3-5 hverdage.
Hvis du har valgt at afhente din ordre i en DAO-pakkeshop, modtager du din pakke inden for 4-6 hverdage.
Hvis du har valgt DHL-expresslevering, modtager du din ordre inden for 48 timer, hvis du bestiller før klokken 13:00.
Hvis du har valgt at afhente din ordre i en DAO-pakkeshop, modtager du din pakke inden for 4-6 hverdage.
Hvis du har valgt DHL-expresslevering, modtager du din ordre inden for 48 timer, hvis du bestiller før klokken 13:00.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Hvis du allerede har modtaget dit trackingnummer, kan du afhængigt af leveringsmulighed spore din ordre via
følgende hjemmesider:
DPD (hjemmelevering): https://www.dpd.com/nl/en/receiving/track/
DAO (pakkeshop): https://www.dao.as/
DHL (express): https://www.dhl.com/dk-da/home.html
DPD (hjemmelevering): https://www.dpd.com/nl/en/receiving/track/
DAO (pakkeshop): https://www.dao.as/
DHL (express): https://www.dhl.com/dk-da/home.html
Hvor kan jeg få flere informationer om specifikke produkter?
Hvis du har spørgsmål til et specifikt produkt, kan du altid kontakte vores kundeservice. Vi sidder klar til at
hjælpe dig alle hverdage mellem 9-17.
Hvor sender I min ordre fra?
Vi sender din ordre fra vores EU-lager med den leveringsmulighed, som du har valgt. Derfor behøver du ikke at frygte, at din ordre bliver holdt tilbage i tolden, eller at du skal betale uventede afgifter eller gebyrer. Den pris, du ser i webshoppen, er den pris, du ender med at betale for produktet.
Hvor produceres Animigos produkter?
Vores produkter fremstilles i forskellige lande i og uden for Europa. Alle vores produkter er fremstillet efter de højeste GMP-standarder for kosttilskud og med nøje udvalgte samt kontrollerede ingredienser. Alle vores produkter er godkendte til salg i EU og Danmark, og vores økologiske produkter er altid certificeret økologiske.

Telefon
Tøv ikke et sekund med at ringe til os, hvis du har brug for hjælp. Du kan kontakte os på:
78 75 44 50
Bed om at blive
ringet tilbage

Live chat
Send os en besked via live chat.

Send os en email til [email protected]