Levering og indpakning

Her hos Animigo, vil vi sørge for, at du får fat i dine kæledyrs nødvendigheder så hurtigt som muligt, og på den måde der passer dig bedst. Af denne grund har vi en række leveringsmuligheder at vælge imellem, uanset om du er i Danmark eller et andet spændende sted i verden.

Bemærk: Alle pakker til Danmark sendes fra vores lager i EU. Ordre fra Færøerne, Grønland og Norge sendes fra vores lager i England, og derfor kan der forekomme toldgebyrer på forsendelsen. Vi anbefaler, at du tager kontakt til de lokale toldmyndigheder for at høre nærmere om belø>

bsgrænser for import af produkter, da det i visse tilfælde kan være muligt ikke at skulle betale toldgebyr.

HJEMMELEVERING
GRATIS for bestillinger over 499kr.

Dør til dør-levering. Tager mellem 2 - 5 hverdage, når du bestiller inden kl. 12:00.

Fragten afhænger af ordrens værdi:

  • Over 499kr: GRATIS
  • Op til 499kr: 39kr
GRATIS for bestillinger over 499kr.

Levering til valgfri pakkeshop. Tager mellem 4 - 6 hverdage med GLS, når du bestiller inden kl. 12:00.

Fragten afhænger af ordrens værdi:

  • Over 499kr - GRATIS
  • Op til 498kr - 39kr
139kr uafhængigt af ordrens værdi. Kræver underskrift.

Dør til dør-levering. Tager mellem 1 - 2 hverdage med DHL, når du bestiller inden kl. 12:00.

Internationale leveringer

Vælg dit leveringsland

Leveringsservice Pris Tid Tracking-nummer Underskrift påkrævet
Post Danmark - 3-5 hverdage (med sporing og underskrift) 99 kr. Post Danmark - 3-5 hverdage (med sporing og underskrift)
UPS Ekspres - 1 hverdag 199 kr. UPS Ekspres - 1 hverdag

Hvornår modtager jeg min ordre?

Et af de vigtigste mål her hos Animigo er at få din ordre til dig til tiden, og vi vil gøre alt for at få det til at ske. Hvornår du vil modtage din ordre afhænger dog af den leveringsmetode, du har valgt, så tjek enten vores 'DK Leveringsmuligheder' eller 'Internationale Leveringer' sektion for specifikke leveringstider af hvert valg.

Hvis du vil tjekke en bestemt ordre, kommer alle vores danske leverancer og en række internationale muligheder med et tracking nummer, så du kan se, hvor din pakke er til enhver tid. Husk venligst, når du bestiller, at vi tilbringer vores weekender med vores elskede kæledyr. Det vil sige, at alt der bliver bestilt på lørdage eller søndage, bliver pakket og afsendt mandag formiddag eller, i tilfælde af en helligdag, tirsdag formiddag.

Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme når min pakke bliver leveret?

Vi er fuldt forstående for, at der ikke er noget værre end at gå og vente hele dagen på en pakke, så hvis du ikke er hjemme, når den bliver leveret, vil fragtfirmaet efterlade en seddel, hvor de informerer, at de har forsøgt at levere. Har du valgt hjemmelevering, så vil fragtfirmaet lægge pakke et sikkert sted, og hvis den er for stor, sender de den til den nærmeste pakkeshop til afhentning. Har du valgt levering med UPS, kan du kontakte dem for at arrangere en leveringsdato, der passer dig bedre eller afhente på deres nærmeste kontor. Du kan også bruge dit unikke tracking nummer for at se, hvor din pakke er, og hvornår den forventede levering er.

Hvor levere vi til?

Hos Animigo elsker vi alle kæledyr - uanset hvilket land de bor i! Derfor leverer vi til over 50 fantastiske nationer verden over, selvom vi er baseret i Storbritannien. Leveringsomkostninger og tid varierer afhængigt af det land, du bestiller fra, men normalt tager de internationale leverancer 5-10 arbejdsdage.

Kan min leveringsadresse være anderledes?

Ja, du kan arrangere, at leveringsadresse ikke er den samme som betalingsadressen. Det betyder, at din ordre kan leveres til dit arbejde, venner eller din families adresse - det er bare at vælge hvad der passer dig bedst!

Skal jeg underskrive for levering?

Afhængig af hvilken levering du har valg, kan der blive opkrævet en underskrift. Har du valgt hjemmelevering skal der ikke underskrives ved levering. Får du derimod leveret med UPS, skal der underskrives ved levering, heldigvis behøver ikke at være dig selv der underskriver, så længe du sørger for at der er en til stede som kan underskrive og give pakken videre til dig.

Jeg har ikke modtaget min pakke, hvad gør jeg?

Vi beklager, at din ordre ikke er leveret til tiden! Der er et par ting, du kan gøre for at finde ud af, hvad der er sket. Du kan tjekke dit tracking nummer for at se, hvor den er, da der enten kan være forsinkelser med posten eller måske har fragtfirmaet allerede forsøgt at levere den. Du kan også komme i kontakt med vores hjælpsomme kundeservice team, som vil gøre alt, hvad de kan for at få det ordnet så hurtigt som muligt.

Kan jeg track min ordre?

Ja, alle vores danske leveringer kommer med et tracking nummer, derudover har vi også en række interne tracking muligheder at vælge imellem.

Venligst indtast dit 13-cifrede tracking-nummer: